Gode Kleppsbu!

.

Vi står nå ved et veiskille. Etter fire år der flertallspartiene har hatt hovedfokus på investering i store og kostbare prosjekter, vil Klepp Arbeiderparti heller være en pådriver for å opprettholde et godt tjenestetilbud til våre innbyggere. Investeringer er viktige for å utvikle Klepp, men det må prioriteres hva som er viktigst og det må tas over tid. Samtidig må investeringene være godt forankret ute blant våre innbyggere, og vi må sørge for en utvikling i hele Klepp.

Det er flere i Klepp som har behov for ekstra hjelp for å kunne oppleve en verdig og trygg hverdag. Da er det viktig at kommunen har et tilfredsstillende tilbud. Som eksempler; har man behov for en sykehjemsplass, sliter man med rus eller psykiatri, eller man vil bo hjemme lengst mulig med visse utfordringer, skal kommunen stille opp med gode tilbud. Gode tjenestetilbud gir vi best når vi kan tilby trygge arbeidsplasser. Da må vi også sørge for at ansatte får mulighet til å få hele og faste stillinger.

En god barndom hele livet. Vi vil at alle barn skal få de samme mulighetene uavhengig av bakgrunn. Vi legger til rette for de beste oppvekstvilkårene for våre barn når de har en trygg skole uten mobbing, trygge gater hvor de kan leke fritt og når vi har gode fritidstilbud.

For Klepp Arbeiderparti er det viktigste trygghet og muligheter for alle. Vår erfaring er at der vi kan finne gode fellesskapsløsninger, blir også resultatet det beste. Dette er og vil være Klepp Arbeiderparti sin rettesnor i det politiske arbeidet fremover.

Sigmund Rolfsen, ordførerkandidat

Else Hauge, varaordførerkandidat

Er du enig med Klepp Arbeiderparti om Gode Kleppsbu!?