Frank Idland og Else Hauge valgkampen 2019

Vil du være med i valgkamputvalg

Det er nå under ett år igjen til stortingsvalget. Vi går en spennende valgkamp i møte hvor målet er regjeringsskifte høsten 2021. Til det trenger vi din hjelp.

Klepp Arbeiderparti skal sette ned et valgkamputvalg. Et valgkamputvalg består av 4-6 medlemmer. Hovedoppgaven til valgkamputvalget er å planlegge og koordinere valgkampen i Klepp, og skal sørge for at vi har nok folk til å delta på de ulike aktivitetene.

Koronasitasjonen gjør at vi i årets valgkamp må tenke annerledes. I enda større grad enn tidligere vil vi se at valgkampen vil foregå digitalt. Men vi håper selvfølgelig at vi også får muligheten til å arrangere møter, stands og husbesøk, om situasjonen tillater det.Har du tid og lyst til å være med i valgkamputvalget?

Det kreves ingen spesiell kompetanse eller erfaring for å være med, men ekstra kjekt er det om du har interesse for bruk av sosiale medier.

Valgkamputvalget starter sitt arbeid i januar, og vil i starten møtes ca en gang i måneden (fysisk eller digitalt). Til våren vil det bli noe hyppigere.

Ta kontakt på [email protected] eller 45447968 om du har lyst til å være med eller har spørsmål.