Medlemsmøte 15.6

Sted: Formannskapssalen Klepp rådhus

Agenda: Nytt kommunehus og kommuneplan

Nytt kommunehus

Den siste tiden har det vært god debatt knyttet til bygging av nytt kommunehus i Kleppe sentrum. Per nå ser det ut til at det opprinnelige forslaget til nytt kommunehus blir minst 100 millioner dyrere enn antatt. Dette har bidratt til at det i formannskapet 25.4 ble det lagt fram ulike 3 forslag for veien videre. Ingen av forslagene fikk flertall. Det er ingen tvil om at dette er en sak som engasjerer og som det er delte meninger om i Klepp. Styret og kommunestyregruppen ønsker derfor å få innspill fra medlemmene i Klepp. Enten du har en mening om saken, eller bare har lyst til å bli bedre kjent med Klepp Arbeiderparti er du hjertelig velkommen.

Kommuneplan

Ny kommuneplan skal også vedtas av kommunestyret. Kommuneplanen gir overordnede strategier for hvordan vi vil ha det i Klepp. Hvordan skal vi fordele godene i Klepp, hvor skal vi bygge, hvem skal hjelpe deg når du blir gammel. Dette er bare noen av spørsmålene som kommuneplanen tar opp. Vi ønsker også at medlemmer skal få anledning til å komme med innspill, og dette vil det bli anledning til å ta opp. Du kan lese litt mer på https://www.klepp.kommune.no/Kommuneplan Velkommen til medlemsmøte. Har du spørsmål ta kontakt på [email protected] eller 45447968.