1.mai 2019

I år markerer Klepp Arbeiderparti 1.mai med frokost på Røde Kors huset på Bryne. Arrangementet er i samarbeid med LO Jæren, Arbeiderpartiene på Jæren, SV på Jæren og Rødt.

Program:Kl.10.00 Frokost på Røde Kors Huset, Bryne- Faglig appell v/ Morten Larsen, distriktssekretær Fellesforbundet Rogaland  - Kulturinnslag: Dei TriInnsamling til Norsk Folkehjelps 1.mai aksjon. Gratis adgang. Arrangementet vil pågå frem til toget starter.Kl. 12.15 Demonstrasjonstog starter fra Røde Kors HusetÅrets paroler er:- Sterkare felleskap- Ja til heile, faste stillingar- Pensjon frå første krone- Fritt Palestina- Fleire varig tilrettelagte arbeidsplassar- Forby profitt i velferd!- Stopp underregulering av pensjonen- Tannhelse inn i eigenandels ordninga- Ja til kommunale kjøkken- Nei til atomvåpenRuten for 1.mai toget er:Røde Kors huset – Arne Garborgsvei – Biskop Hognestad vei – Rektor Sælands vei – Hetlandsgata – Tralfaveien – Hognestadveien – Bryne TorgKl.12.35 Taler på Bryne TorgHovedtaler: Jone Edland, APAppell: Jeanette Lea Romslo, SV