Ideologiseminar

Rogaland Arbeiderparti inviterer medlemmer til ideologiseminar

27. feb, kl. 17:30 — 20:00, Folkets hus, Stavanger

Rogaland Arbeiderparti ønsker deg velkommen til ideologiskolering

Bli med på en spennende kveld der Hadia Tajik og Gunnar Berge tar oss gjennom Arbeiderpartiets historie og ideologi.

Vi kjører samme arrangementet både i Stavanger og Haugesund, for å nå til flest mulig av våre medlemmer.

Kl.: 17.30 – 20.00

27. februar – Stavanger, Folkets Hus28. februar – Haugesund, Hotel Maritim

Trykk på linken under for påmelding til arrangement i Stavanger og Haugesund: https://forms.office.com/e/uTzTECf2wYKom og bli med, vi byr på kaffe med noko attåt.

Berge har lang fartstid i partiet som lokalpolitiker, sekretær i Rogaland AP, fylkesformann, stortingsrepresentant, han har vært både finansminister og kommunalminister og parlamentarisk leder for APs Stortingsgruppe. I 2021 ble han utnevnt til æresmedlem i Arbeiderpartiet.

Tajik er stortingsrepresentant for Rogaland AP, og har vært innvalgt på Stortinget siden 2013. Hun var kulturminister i Stoltenberg regjeringen, og har vært arbeid- og inkluderingsminister. Nå sitter Tajik i energi- og miljøkomiteen på Stortinget. Hun er også en av flere som står bak boken «Derfor er jeg sosialdemokrat», som blant annet tar opp viktige verdispørsmål.